Giovannetti

Igår va jag med, Sofia, Ida, Erica, Malin, Jessica o Cajsa på the voice, sen kom sabina oxå :D
o ibland va totte o linda med oss oxå :), o så träffa vi andrea o alux ,
Det va ialla fall sjukt bra! :D, o vi skrek sjukt mkt har fortfarande ont i halsen ;)
Jag kollade med malin, ida o sabina mest för vi tappade bort dom andra.
Efter allt var klart tog de typ mer än en halv timme innan vi fick tag i dom.
Dom va med 2 skit söta killar som dom hittat där inne som va jätte socaila oxå.
Dom va verkligen så söta! :D, Jocke o alex hette dom för dom som vill veta :P
Sen sov jag hos sofia, Vi hade sjukt kul på msn,
ALDRIG skrattat så mkt, asså jag lovar jag dog nästan.
Den människan har humor!  Bara för man har humor måste man väl inte vara full?! XD

Idag blir de bara chilla o har bakat scones vilket gick bajs för dom blev brända :(
snart ska jag o äta på nån restaurang med papi o fler, sen ska jag va med mami :)
Imorgon blir de grönan med några tror jag.
Puss <3

 - tror inte jag laddat upp nån bild på mig så... ja den är inte så fin men fuck the same -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0