The voice

Den här veckan har de varit ung 08 som gäller o jag har tyckt de va massa kul men inte alla andra :P,
Vi har varit på grönan oxå, o igår hade vi hemma dag med film jag o fia, en rolig vecka ialla fall :)
Fast igår kväll så ville jag slå ner hmm.. 3 idioter elr va de fler?!, aja killar är idioter så äre bara -.-
Men nu är vi glada igen för ikväll äre The voice som gäller ffs!, sen slaggar jag hos sofia :D
Jag ska försöka skriva typ alla som jag vet som ska dit :P :
Malin, Ida, Sofia, Alux, Andrea, Tova, Linda, kanske Erica, kanske Kira, haha, ja plus många mer ;)
aja, snart ska jag väl dra till min sofia, Puss :)<3
 -sofia :D<3


Kommentarer
Postat av: Cimarosa

Hihi, såklart jag har tagit bilderna själv :D

Tack så mycket<3



Roligt att höra att du läser:D

Jag läser faktiskt din blogg jag med^^

Puss på rej underbaraste moa:d<3<3<3<3<3

2008-08-20 @ 11:31:09
URL: http://cimarosa.blogg.se/
Postat av: Moa

puss på dig underbaraste älskade andrea :D <33

2008-08-23 @ 01:20:22
URL: http://moawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0