Alux, inget utan dig <3

Igår "sov" ida hos mig eller tror de va igår, hon flörta typ med alla skit kul xD, sen va vi vakna till typ halv 7 då somna vi lite men jag vakna hela tiden för mina hundar va jobbiga -.-, sen kolla vi i skolkatalogger o blev typ kära i en kille som gått i vår skola för länge sen^^, sen åt vi o sånt, sen gick jag till Ida i spöregnet o sen åkte vi tunnelbana till Cajsa, då kolla vi i skolkataloger igen o vi har alltid lika kul när vi gör de xD, sen gick jag hem..

Idag så åkte jag med Alux till stan o vi typ gick runt överallt o mobba fjortisar ^^, sen åt vi glass på sandys o jag fick inte min glass :(, sen gick vi o satte oss mitt på plattan sen träffa vi hennes pappa o fika med honom o då kom chris, micke o tommy oxå de va massa med trevligt :), sen åkte vi hem o då gick vi till bullens för dom skulle köpa bullar ^^, sen gick jag hem sa hej då till mamma o hundarna, sen gjorde jag nudlar som inte blev goda ^^, sen träffa jag min älskling Sabina :D, o vi typ satt o prata massa i huvudsta o vänta på elias p i typ 2 timmar ^^, o ett fyllo kom fram till oss o prata i typ evigheter, ganska kul men mest jobbig, sen tänkte vi gå till elias men då smsa ida att hon skulle komma, o då stanna vi sen kom elias, o sen ida, o vi typ gick runt o va allmänt tråkiga ^^, sen skulle sabina hem o då gick vi ner mot huvudsta o kände på vattnet o så råka jag ramla i med mina kläder på -.-, skit kallt men ganska skönt, sen kom elias o, sen råka elias p slå ner min mobil i vattnet o den blev typ skit konstig o min pappa dampa för jag inte svara på mobilen så snabbt hem o försöka få igång min mobil o jag sa inget till pappa, men aja, nu känner jag mig bara allämänt piss ^^, aja inte precis den mest lyckade slutet på kvällen, men men...


o jag funderar på att ta bort min blogg för jag vet inte om jag pallar med den, vad tkr ni?

Kommentarer
Postat av: Ida

Ta inte bort den! det är kul att läsa, även om du inte uppdaterar så ofta <3

2008-07-19 @ 01:46:44
URL: http://crowen.blogg.se/
Postat av: ta iiiiiiiiiiinte bort , skitkul att läsa om ditt liv när eftersom vi aldrig tar och ses längre :/ :D <3

2008-07-21 @ 14:31:29
Postat av: moa

vem? :O<3

2008-07-22 @ 00:38:37
URL: http://moawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0