Don´t forget that I love you Alexandra Olin!

Okej, jag är skit snurrig just nu men jag tror de va i förr går som jag ska skriva om men ialla fall,  de va alux o min 4 månaders dag(gifta^^), o vi gick till solna o köpte ringar o åt lite på donken o jag köpte hårspray o sen gick vi hem o sen till ica maxi o köpte massa med godis :) sen träffa vi salam o han tyckte vi va skit tråkiga ^^, då gick vi o träffa felix, o gick hem till alux o vänta på elias, Felix tog massa kort med min kamera o dom spela data spel,  salam va elak hela tiden så jag tvinga honom tillslut att ta kort på sig o sin mage med min kamera för att jag inte skulle va sur på honom (a), sen satte vi oss på balkongen o prata o drack milkshake sen gick vi en bit med elias o salam, hehe då va vi roliga  ^^, felix o jag skulle "sova" hos alux så vi gick till henne igen då kolla vi på step up :D:D:D, sen kolla vi en halv timme the grudge haha, felix o jag våga inte kolla mer xD, sen imorse kolla vi på surf up :), o juste vi gick o bada inatt oxå, (ja vi va uppe hela natten o min kropp hata de så jag mår inte så skit bra),  o så gick vi till nåt bageri typ tidigt på morgonen o köpte bulle :), haha, jag kan ha glömt nåt kul men aja, det va i stort sett våran dag :), bilder kmr nån gång när jag får dom av alla andra o när jag pallar ladda upp mina på datan, o igår så va jag bara hemma o slappa, sen idag har jag oxå bara slappat men snart ska jag träffa Ida o sen malin oxå :), nu sitter jag o äter toast med min hund i knät :) pusspåsötnosen

Min neo<33

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh, vilken mysig och gullig hund! (:

2008-07-08 @ 16:54:43
URL: http://thjossan.blogg.se/
Postat av: Alexandra.

I know you love me, and I hope Ypu know I love you !

2008-07-09 @ 08:29:28
URL: http://aluxx.blogg.se/
Postat av: Moa

till jossan:

Thanks :)

Till alex:

I know that and I hope you´ll never stopp lovin me!

2008-09-06 @ 16:41:20
URL: http://moawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0