I will never stop loving you!

okej, jag är lite förvirrad men jag tror de va i tisdags jag va med Ida, ialla fall då hittade vi en bänk i skytte som är våran bänk nu ;), sen så va de en kille som va massa med söt som kolla på oss typ ett tag :D, sen träffa vi ario o patrik h o vi typ gick runt vid korv ingvar ^^, sen kom malin då gick vi in i solna o hade lite tråk sen gick vi hemåt :)
 
tror onsdag, då va jag med mollie o vi bakade chokladbollar o kolla på the perfect man, sen så skicka vi bc på pea o prata med massa skuma typer o en av killarna gav jag min msn, o då sa jag att jag gick i tallbaka då sa han att hans kompis ska börja i 8a de va lite coolt, (hoppas han är snygg (a)), ja o va hade massa kul den dan :)<3

torsdag, jag gick på promenad med min älskling neo lite på morgonen sen trodde jag ingen ville va med mig men sen så fick jag tag på Ida o då träffa jag henne o milla nere i centrum o vi gick ner till bryggan o sen typ direkt hem o hämta badkläder sen träffades vi o jag hade med mig sparkcykel (stav?), o min neo, o vi gick till pampas men då va de en fucking båt som stog precis framför bryggan -.- , o då börja de regna massa så vi gick o köpte glass, eller milla köpte kaffe o bulle :), o sen la vi neo o idas väska massa med gulligt ^^, sen gick vi till bryggan o sket i båten o milla o ida bada men jag banga, vet inte vrf ^^, sen kom mitt framtida ex (kolla oskyldigt på kira o ida), han va typ 7 år o va så snygg o hade redan snygg mage (a), haha, ja jag blev kär ^^, sen gick vi hem o jag åt plättar :D, mums sen fick jag vänta på pappa i en timme typ för han skulle lämna en laddare, sen gick jag ner o träffa min alux för o säga hej då, kmr sakna henne sen kom kiruw, o då gick vi o hämta ida, sen gick vi till fylleberget typ, som kira säger, o vi typ babla skit mkt xD, skit kul va de ialla fall, sen gick vi hemåt sa hej då till ida o satte oss på en random grässmatta ^^, o prata o sen kom elias o och anton men då skulle jag gå så säga hej då till alla sen typ springa hem, o jag kmr sakna min kuriw massa för hon ska bort massa länge :(:(:(<3333, sen hem o rensa på bilder hade typ skit många på mig o ida xD, skit kuliga,

Nu sitter jag o väntar på mollie vi ska åka till hennes land idag, jag har med mobilen så smsa o ring om ni har mitt nmr :), puss på er


Kommentarer
Postat av: Ida

Hade massa kul då :)<333

2008-07-13 @ 23:11:00
URL: http://crowen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0