Jade <3

Jag pallar inte skriva om mina dagar men jag kan säga att jag o jade blev kompisar igen igår, o sen sov jag hos henne, o aah, har varit med henne helt enkelt, o jag kmr nog inte skriva på ett tag för jag helt enkelt inte pallar o ska till göteborg på lördag i en vecka,

Jag skriver de här inlägget för att säga att jag vill att du ska veta att jag älskar dig så sjukt mkt o lämnar dig aldrig igen för jag mådde piss när vi va ovänner, Jag har saknat dig en massa o du betyder sjukt mkt o vill att du ska veta jag finns 24/7 för dig ! <33


Kommentarer
Postat av: .

haha , va säxig bild på henne

2008-07-29 @ 21:53:57
Postat av: jade älskar moa

jag älskar dig me, kommer alltid finnas för dig, ALLTID<33

2008-09-07 @ 16:08:52
Postat av: moa

Ja, visst äre hon är alltid säxig! ;)



Desamma, älskling, älskar dig!<3

2008-10-17 @ 20:48:34
URL: http://moawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0