Kira <3

Igår kväll va jag ute med Kira, Malin o Alux :D o då gick vi till kira o hämta påse sen lämna den hos hennes mormor, gå till nån affär o köpa x-ray för mig o dom köpte nåt annat ^^, sen gick vi till skolan o massa skratt o massa typ hemlisar avslöjas typ eller inte massa men lite ;), gick till alux then kira o typ kärlek till alla hennes lägenheter :O, o fick en bh :D, o hon skulle sova hos mig så vi gick hem till mig o vi typ titta film, prata massa, hade kul med mobilerna (a) o vi va inte vakna hela natten o typ prata om typ allt o typ sånt (a), sen så somna vi vid 11, ja på dan ^^ o sov i typ 2 timmar, buws ^^, sen typ prata lite till, o hon skriva o rita i min gamla dagbok :D, säga hej då ^^, o jag gå till sofia o typ hjälpa henne packa o ha massa dålig humör^^,  sen vi gå o köpa till våran grillkväll :), o vi fixa de hemma hos mig sen träffa malin o sen gå helt fel håll så typ värsta omvägen dit ^^, o det va massa med gott:), o jag hade köpt red-bull så jag va massa med hyper o glad :D, sen kom felix med pizza ^^, o Andrea o Angelica kom då vi grilla maschmallows (stavning?) massa gott :), sen gick sofia o min mobil dog o jag blev på skit dåligt humör typ, SOFIA SKA LÄMNA MIG I 1 MÅNAD :'( kmr sakna dig älskling <3, sen kom Alux o hon har köpt gulligaste råttan som heter Bilbo, kärlek till honom ^^, sen malin blev typ allergisk mot den så hon gick hem, då vi träffa kira på bryggan, men alux o jag ville gå hem så vi gick o på vägen hem så cyklar salam förbi o typ ger mig hjärtattack för jag blev så rädd o han hade typ ringt mig 4 gånger ^^, sen gick han o jag hem o sen när jag kom hem så jag va jätte ledsen o sen jag smsa lite o prata med alux lite så nu jag faktiskt mår bättre :) nu är kl efter 00.00 så då äre min o alux 4 månaders dag :D älskar dig mest klarar mig inte utan dig de vet du! <33


Kommentarer
Postat av: Alexandra.

klarar mig inte utan dig heller and you know it <3

2008-07-06 @ 00:26:52
URL: http://aluxx.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag måste bara få säga att jag saknar dig sjukt mycket.. varje gång jag ser en bild, eller hör namnet moa, så tänker jag på alla minnen vi hade när vi var små :/ jag saknar dig mest av alla där borta, skulle göra allt för att komma tillbak !!!!



/ emmasand ..

2008-07-07 @ 13:23:27
Postat av: Moa

Alex<33



till emma: Så är de för mig med jag saknar dig sjukt mkt o jag tkr vi ska träffas snart!, <33

2008-07-08 @ 15:41:50
URL: http://moawester.blogg.se/
Postat av: Kiruw!

AWIE! vi hade så kuwligt den natten :'D

ily bby<3

2008-07-29 @ 00:14:25
URL: http://kiiraa.blogg.se/
Postat av: Moa

JA massa skoj kmr aldrig glömma!

älskar dig hun! <3

2008-09-06 @ 16:42:19
URL: http://moawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0