Lise :D

Igår va jag papi, brorsan, min farbror o min farbrors tjej på Liseberg :D, Vi börja med att åka nån bergodal bana den va kul, sen åkte vi Kållerado som va tråkigare än jag kmr ihåg den, sen Balder o den va så jätte rolig :D, sen Kanonen som jag hatade för man gjorde bara illa sig på den :S, sen åkte vi Flumride som va lite kul, sen spelade vi massa o jag vann en stor toblerone, en vanlig chipspåse o pappa o max vann, en mellan pris bilar påsar, ett jätte stort gult gosse djur o en liten kyckling till mig :P, o vi åt våfflor som va jätte gott :), o jag va ju tvungen att typ tvinga nån att åka balder med mig igen för jag tyckte den va så rolig :P, (jag o ida ska åka dit nån gång för de är så snygga killar där asså (A) ), sen åkte vi hem,

Idag så åkte vi o sola, typ helften av tiden snacka jag i tele med ida :P, sen åkte vi hem o duscha o så sen åkte vi till Laban o dom(min farbror) o kollade på emil med molly (min kusin) o lekte lite med sigge (min andra kusin) sen åkte vi in till Varberg o åt på Sveriges typ godaste kebab ställe, asså jag hatar kebab men seriöst de va sjukt gott! Kmr tyvärr inte ihåg vad hette :/, aja sen gick vi o kollade typ på nån innebandy grej som va på torget men man såg ju inte så mkt så vi sket i de o molly fick rida på en åsna o jag gick bredvid :), sen gick vi runt i affärer lite o jag tog hand o molly seriöst vad man blev trött asså :P, sen skulle molly åka karusell (stavning? xD), sen gick vi o åt glass sen åkte vi hem nu sitter papi o max o kollar House of Wax, jag har sett den en gång de räcker asså :$

Imorgon så ska vi sola lite sen åker vi hem :)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0