Solen är massa med mys :)

Hmm.. var ska jag börja, ja jag börjar väl med att igår åkte jag bil i typ 5 timmar kanske.
Sen va vi framme i Varberg. Här är jag med pappa o brorsan, o min farbror o mina kusiner m.m.
När vi kom fram va kl kanske 10 på kvällen o då satte vi oss o fika.
Sen skulle vi åka o leta reda på stugan vi skulle bo i. Den låg i ett place som heter Bua. (haha)
Vi åkte in i ett villa område ba ja vi kanske får bo i typ en liten stuga här,
men så kmr en liten stigg ut på ängen som vi ska åka in på där låg våran lilla stuga.
När vi kom in så va de lite litet men de va mysigt, men problemet va att vi inte hitta 3 sängen.
Så vi leta typ överallt o sen efter typ en kvart så kollar pappa på en byrå som står där,
öhm.. ja sängen va inbyggd i byrån (haha), de va ju lite komiskt tyckte jag ^^.
Men vi har tv de är bra o pappa har med datan :).

Idag vakna vi kanske vid 12 tror jag o åkte typ direkt o bada på nån mysig strand.
Det va massa med lång grunt, vi sola o dom bada, o vi köpte glass o körde typ bull elr vad de heter (?).
Det va mysigt o jag fick lite färg :), sen åkte vi hem o duscha o åt pizza ^^.
Sen till min farbrors tjejs föräldrars hus o kolla aik matchen o fika lite o sånt :).
O jag älskar vädret det känns som man är utomlands, fast de är massa med kryp :(.

Imorgon vet jag inte vad som händer vi åker väl in till varberg elr solar o badar, men nåt mys blir de :),
På onsdag blir de ialla fall liseberg, de kmr bli jätte kul, va jätte länge sen jag va där.
Jag åker nog hem om en vecka. Snart ska jag väl gå o sova.
 haha, de va han som gjorde målet, pappa hade den på datan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0