Tjejkväll

Ja, igår  sov jag o ida hos malin de va massor med kul :), först hjälpte ida mig att skaffa blogg, sen hade vi skit kul o tog massa kort, o gjorde så att jag fick skit stora bröst o så att alla fick skit små (kmr bilder när jag fått dom av ida o malin), sen kolla vi på fjorton suger den va ganska bra, (aron är så söt :D), sen gick vi ut o satt på balkongen tills typ 6 (på morgonen) skit mysigt :D, sen smsa alla med några o jag hade skit kul med en person på sms (a), o vi typ smsa till 7 o sen somna dom o jag somna typ halv 8 ;), sen vakna jag på morgonen o malin va borta så jag kolla på mobilen 6 nya sms ^^ o klockan va 3 jag ba obs ^^, så jag gick upp sen kom ida upp lite senare så o vi typ åt frulle o snacka lite sen gick vi hem o då hade mamma kommit hem så hon jag o neo (min hund), gick till cykelrinken o skulle fixa min cykel men den blev typ bra på vägen dit ^^, sen hade max inga nycklar så jag va tvungen att cykla hem snabbt typ, så nu är jag död ^^, ikväll ska jag nog till naken berget o bada med malin, ida o cajsa tror jag :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0