HAHA.

Förlåt att jag inte skrivit på länge men de finns inte mkt tid till datan.
Dagarna är ju skola, ute lite, hem äta, göra läxor o ut igen om man hinner.
Men nu äre helg :). Igår så va de skola, o jag o sabina va väldig mkt: VA FAN GJORDE VI IGÅR?! xD
Ingen kommentar på de asså (a). Efter skolan så va jag med sabina o ida.
Vi luffa som vanligt. Sen åkte sabina hem o då träffa vi Tim o Max.
O så satt vi o prata med dom ett tag, dom är lika sjuka o roliga båda två.
Sen gick alla hem o åt o så. Sen gick ida o jag ut igen o träffa sabina.
Och vi åkte till solna c o satt där inne ett tag o lyssna musik o så.
Sen kom malin o Cajsa, så gick vi till skytte. men där va de inge kul.
Så vi bestämde oss för att tågluffa lite. Jag har ingen aning om var vi åkte men vi va typ överallt.
Vi hade jätte kul. Jag skämde ut mig lite som vanligt.
Men vi kunde inte bestämme oss var vi skulle åka så vi åkte till centralen.
DÄR TRÄFFA VI SERGIO, Jag blev så glad. Har inte träffat honom på jätte länge.
Men sen skulle han inte åka samma håll som vi så då blev jag ledsen igen.
Men sen åkte vi till rissne o stog inne i affären o skulle välja dricka jätte länge.
Då blev de en päron cider efter långt tänkade. O dom köpte lite godis.
Så gick vi runt där lite. Sen ner i tunnelbanan igen o då blev de hej då till Sabina.
Så åkte vi hem o så gick vi hem oxå ^^.
När jag kom hem satt mamma o hennes kompis med en varsin data.
De såg jätte mobbat ut. Men då kunde dom inte klaga på att jag satt mig vid min data :).
Men de va lite tråkigt att min Alex inte kunde följa med igår.
Hon måste krya på sig så hon kan va med mig i helgen!
Idag ska jag va med sofia, sabina, o kanske ida o malin jag vet inte.
Elr jag vet inte vilka som ska va med mig idag.
Aja om nån får tid för mig idag finns jag på min mobil.

Och nu ett tag har inte jag vetat vad jag ska skriva på slutet av mina blogg inlägg men jag får väl vara lite tråkig o skriva.

XOXO- Muua (: <3
HAHA, Sabina, Ida o jag :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra.

jag ska krya på mig.. jag kan nog vara med dig imorgon.. men inte ikväll.. ska färga håret igen och är fortfarande bajsad i hela mig :/ haha älskar dig MIN moa ! <3

2008-09-06 @ 14:16:12
Postat av: Ida

ÄLSKA ER PÅ BILDEN GROFT:D hähä man får väll va lite ego oxå, skoja xD<3

2008-09-06 @ 15:19:05
Postat av: Moa

till alex:

bra :) Älskar dig MIN alux! <33

till ida:

älskar dig med :D, haha klart man ska ;D <3

2008-09-06 @ 16:39:16
URL: http://moawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0